شرایط بیمه آتش سوزی مغازه معمولا وابسته به المان‌های مختلف می باشد که در این مقاله تصمیم داریم چندین مورد از شرایط اصلی استفاده از این بیمه را بیان کنیم به عنوان مثال این بیمه یکی از شرایطی که دارد این میباشد که حتماً باید به صورت ماهانه هزینه‌های جهت استفاده از آن پرداخت شود تا افراد بتوانند در صورت وقوع اتفاقات به راحتی از خدمات رایگان این بیمه استفاده کنند ‌‌.مراکز فروش بیمه آتش سوزی این مصول را در اختیار همه قرار داده است.

ارائه خدمات بیمه آتش سوزی مغازه

شرایط ارائه خدمات بیمه آتش سوزی مغازه

شرایط ارائه خدمات بیمه آتش سوزی مغازه

از اینکه شرایط جهت استفاده از بیمه آتش سوزی می‌توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که معمولاً مصرف کنندگان و خریداران باید دقت کنند که این بیمه شرایط سنی ندارد اما برای ثبت‌نام حتماً باید افراد دارای تابعیت ایرانی باشند و باید دارای کد ملی معتبر باشند تا بتوانند به راحتی درون کارگزاری این بیمه ثبت نام کنند. از اینکه شرایط بیمه این می باشد که افرادی که از این بیمه استفاده می‌کنند نباید در مراکز دیگر که دارای بیمه آتش سوزی هستند ثبت نام کرده باشند

چرا که چنانچه این اتفاق بیفتد خدمات ارائه شده برای این افراد ممکن است به طور کل حذف شود. از دیگر شرایط برای استفاده از بیمه آتش سوزی می توانیم به این مورد اشاره کنیم که جهت بهره مندی از بیمه آتش سوزی برای وسایل نقلیه افراد باید دقت کنند که حتماً نوع وسیله نقلیه باید در هنگام ثبت نام مشخص شود و همچنین باید وسیله نقلیه به نام خود فرد باشد. اماکن مختلفی در آتش سوزی تحت پوشش می باشند برای مثال ساختمان های مصنوعی که شامل تمام ساختمان های مسکونی هستند در آن ها همه تحت پوشش بیمه آتش سوزی می باشند.

همچنین ساختمان های صنعتی که شامل تمامی کارگاه ها و کارخانجات تولیدی و تاسیسات و تجهیزات موجود در آن ها می باشد همه از جمله مواردی هستند که تحت پوشش بیمه آتش سوزی هستند. اما مراکز صنعتی نیز که شامل تمام واحدهای تجاری اداری و آموزشی و همچنین انبارها و کالاهای موجود در آن ها نیز در این دسته قرار دارند که تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار می گیرند. لازم به ذکر است که ارزش دکوراسیون این واحدها نیز می توانند تحت این پوشش قرار گیرد.

از بیمه آتش سوزی مغازه بیشتر بدانید

از بیمه آتش سوزی مغازه بیشتر بدانید

بیمه آتش سوزی از بیمه هایی است که توسط بیمه مرکزی وضع شده و اجرا می‌شود. البته باید بدانید که این نوع بیمه دارای قوانین خاصی است که به هنگام عقد قرارداد مابین بیمه گذار و همچنین شخص بیمه گر باید به صورت کتبی نوشته شود. باید بدانید که بیمه‌گر شرکت بیمه باید مشخصات بیمه ‌نامه را با میزان جبران خسارت به صورت کامل درج نماید، بیمه گذار هم که چه شخص حقیقی یا حقوقی باشد در این بیمه نامه متعهد به حق پرداخت تمام بیمه خواهد شد.

همچنین به هنگام عقد قرارداد برای بیمه آتش سوزی باید تمامی اموال مندرج به صورت کامل مشخص گردند. به طور مثال در منازل اثاثیه متعلق به اعضای خانواده هستند یا در شرکت ‌ها که دستگاه ‌ها برای شرکت‌ های می باشند باید در قرارداد ذکر شوند تا به صورت کامل بیمه گردند. پس از عقد قرارداد از بیمه آتش سوزی از ۱۲ روز از تاریخ شروع این بیمه می‌تواند موجب بیمه نمودن تمامی فضاهای مدنظر بیمه گذاران گردد.

مزایا بیمه آتش سوزی مغازه در چیست؟

مزایا بیمه آتش سوزی مغازه در چیست؟

احتمالا برای جلوگیری از سرقت از انبار دوربین مدار بسته نصب کردید یا برای نگهداری از انبار نگهبان استخدام کردید یا برای در امان ماندن از خطرات موجودات موزی نظیر موش از تله موش ،سم و غیره استفاده کردید . اما ایا شما برای خطراتی نظیر اتش سوزی تدبیری اندیشیده اید ؟؟ امکان دارد که شما از تجهیزات ضد حریق در انبار خود استفاده کرده باشید ولی ما میتوانیم با جرات به شما بگوییم این تدابیر کافی نیست ،شما ممکن است بر اثر بی احتیاطی یک فرد یا هر عمل پیش بینی نشده دیگری دچار حادثه حریق واتش سوزی شوید واگر در میان تدابیر های شما بیمه اتش طوزی تهیه نکرده باشید

قطعا دچار خسارت زیادی خواهید شد بیمه آتش سوزی تجاری انبار سرمایه شمارا در برابر خسارت های اتش سوزی محافظت میکند برای اگاهی از ان که این بیمه نامه ها نیز چه مواردی پوشش میدهند .شما میتوانید تعهداتی که در ادامه میاید را مطالعه فرمایید : خطرات تحت پوشش بیمه اتش سوزی چیست؟ از انجایی که بیمه اسیا در پنج سال گذشته بیمه اول کشور بوده واز نظر میزان پرداخت خسارت به بیمه گذاران بهترین عملکرد را نیز دارا باشد ما در این قسمت به این خطرات که بیمه اتش سوزی انبار اسیا تحت پوشش قرار میدهد خواهیم پرداخت !(در بالا اشاره شده است)

کارمزد بیمه آتش سوزی مغازه

کارمزد بیمه آتش سوزی مغازه

نرخ بیمه آتش سوزی مغازه قبل از خرید بیمه اتش سوزی باید اطلاعات کافی در این باره را داشته باشد یکی از مواردی که دانستن ان کمک شایانی به طریقه انتخواب بیمه مورد نظر به بیمه گذار می کند ، دانستن طریقه تعیین نرخ بیمه و عواملی که بر ان تأثیر دارند است .

برای مثال ازمعیار های مهم در تعیین نرخ بیمه اتش سوزی ساختمان مسکونی می توان از موارد زیر نام برد . یکی از این موارد ، متراژ زیر بنای ساختمان مورد نظر بیمه گذار است به طوری که هر چه زیر بنا بزرگ تر باشد مقدار هزینه ای که باید در قبال بیمه پرداخت کند نیز بیشتر است ،

همچنین اگر اتش سوزی ای رخ دهد به طبع بیمه نیز بیشتر خسارت را متقبل می شود . از موارد دیگر ثأثیر گذار در نرخ بیمه می توان به ارزش لوازم خانگی درون خانه و هزینه ساخت هر متر مربع از بنا اشاره کرد. بر طبق مصوبه مجلس قرار بر این شد که از از ابتدای سال ۱۴۰۰ هجری شمسی بیمه آتش سوزی اجباری شود و مالکان و صاحبان منازل و ساختمان هاس مسکونی باید ملک خود را بیمه کنند . تا قبل از این مصوبه بیمه آتش سوزی اختیاری بود .

همان طور که میدانید طی چند سال اخیر در بیشتر مناطق ایران شاهد بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله بودیم . برای مثال زلزله ای که در شهر بزرگ کرمانشاه رخ داد تا مدت ها مردم این شهر را تحت تأثیر قرار داد د و البته که به کار نرفتن استاندارد ها در ساخت ساختمان ها و به کار نرفتن مصالح با کیفیت در تخریب فجیع این سازه ها بی تأثیر نبود . بیشتر مردم در سطح متوسط قشر جامعه قرار دارند و با توجه به این پدیده ه ، خسارات زیانبار و جبران ناپذیری دیدند . همچنین با توجه به اینکه امروزه در بیشتر خانه ها لوازم گاز سوز بیشتر شده ، احتمال وقوع اتش سوزی نیز افزایش یافته است و اجباری شدن بیمه اتش سوزی مب تواند کمک شایانی به مردم بکند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *